دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام بیتابی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد

چــت مهـریا

چــت مهـریا

کــد چرخش تصــاوير

آمار وب سایت

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.30 مگابایت

» دانلود آهنگ بیتابی «

 

 

 

متن آهنگ بیتابی حمید عسکری

 

نمیشه جای خالیت و با هیچکس غیر تو پر کرد
نمیشه هیچکس جز تو ، تو این خونه تصور کرد
به جونم می خرم درد و میگم درد واسه ی مرده
نبودت یعنی آرامش به خونه بر نمی گرده
دارم می میرم از فکرت کسی فکر من اصلا نیست
کسی که می میره واست کسی غیر خود من نیست
تو رفتی زنده ام با این نفس ها که رو تکراره
ببین این زندگی با مرگ تفاوتی مگه داره
تو می رفتی و می دیدم دلت قید منو می زد
می دونستم که وابستم ولی نه دیگه تا این حد
تموم آرزوم اینه یکم دلتنگ من باشی
بفهمی که یکی اینجاست که تو تموم دنیاشی
دارم می میرم از فکرت کسی فکر من اصلا نیست
کسی که می میره واست کسی غیر خود من نیست
تو رفتی زنده ام با این نفس ها که رو تکراره
ببین این زندگی با مرگ تفاوتی مگه داره

 




:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران مدیر مهریا جت
ت : شنبه 8 آذر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
چــت مهریــا